Vyberte segment podnikání a zjistěte více:
Ať máte malý obchod či jste součástí velkého řetězce, ať je hlavní nebo vedlejší sezóna, je důležité mít správný personál v pravý čas na daném místě. Jednoduché plánování a registrace odpracovaných hodin vám ušetří čas a vaši zaměstnanci budou informovaní. Vedení může srovnat obchody a oddělení díky tomu, že jsou informace sdíleny napříč celou společností. Nastartujte produktivitu, zvyšte prodeje a minimalizujte mzdové náklady.
tamigo pomáhá supermarketům efektivně plánovat směny, hlídat mzdové náklady a zjednodušit proces výplaty mezd. Kompletní přehled o zaměstnancích máte po ruce, tamigo pomáhá předpovědět a naplánovat správný počet zaměstnanců v pravý čas, zatímco máte možnost vidět současné a budoucí mzdové náklady v procentech. tamigo vám také umožní automaticky generovat smlouvy.
Nezávisle na období, aktuální rozpis směn a efektivní komunikaci, zaměstnanci jsou důležití pro jakýkoliv kiosek nebo čerpací stanici. Namísto plánování směn v tabulkách nebo na papíře, tamigo šetří čas a umožňuje vám se zaměřit na důležitější věci, jako je třeba obsluha zákazníka. Plánujte s ohledem na špičku, získejte přehled o vaší finanční situaci, mějte pod kontrolou mzdové náklady a zapojte vaše zaměstnance pomocí online komunikace.
Pro manažery restaurací může být vytváření efektivního plánu velmi časově náročné. tamigo umožňuje plánování směn na poslední chvíli a poskytuje kompletní přehled nad vašimi zaměstnanci. Hlídejte si mzdové náklady, odhadněte budoucí výnosy a plánujte směny zaměstnanců na základě jejich povinností, dovedností a dostupnosti.
Hotely se při plnění požadavků hostů musí vypořádat s velmi časově náročnými úkoly. Je důležité mít flexibilní rozpis směn a kvalifikované zaměstnance. tamigo pomáhá automatizovat úkoly jako vytváření rozpisů, počítání mzdových nákladů a kompletaci výkazů práce. Jelikož máte informace na jednom místě, můžete získat rychlý přehled o volných směnách, odděleních hotelu a různých akcí.
tamigo je ideální pro kavárny – ať už jste malá nebo nezávislá kavárna či jste součástí velkého řetězce. tamigo pomáhá minimalizovat manuální úkoly a dává vám kompletní přehled nad vaším businessem. Můžete spravovat směny a vždy zajistit správné zpracování mezd. tamigo také ví, jak přistupovat ke spropitnému a přesčasům. Zvyšte svůj zisk a mějte přehled o mzdových nákladech.
V sektoru zdravotnictví je důležité věnovat co nejvíce času a energie právě pacientům. Může být obtížné získat celkový přehled s tolika zaměstnanci a nepravidelnou pracovní dobou 24/7. tamigo řeší tyto problémy a dává informaci o tom, kdo a kdy je zrovna na směně. Mějte pravý personál na správném místě a získejte celkový přehled o produktivitě a mzdových nákladech.
tamigo poskytuje call centrům kompletní přehled toho kdo, kdy a s kým pracuje. Jednoduše můžete propojit tamigo s ostatními systémy a zobrazit si dané prodeje jednotlivého zaměstnance na hodinu. Snižujte absence, generujte reporty o fluktuaci zaměstnanců a sdílejte komunikaci o tom, jak se nejlépe věnovat svým zákazníkům. Pomocí příslušných nástrojů můžete zlepšit firemní finance.
tamigo pomáhá veřejným institucím plánovat efektivně své zdroje a sdílet informace napříč organizací. tamigo funguje s ohledem na pracovněprávní předpisy a příslušné smlouvy s odbory. Management absencí je intuitivní a jednoduchý. tamigo se snadno používá a podporuje sdílení znalostí a online komunikaci v JEDNOM řešení.
tamigo je ideální pro pekárny – ať už jste malá nebo nezávislá pekárna či jste součástí velkého řetězce. tamigo pomáhá minimalizovat manuální úkoly a dává vám kompletní přehled nad vaším businessem. Můžete spravovat směny a vždy zajistit správné zpracování mzdy. Zvyšte svůj zisk a mějte přehled o mzdových nákladech.
Máme mnoho zaměstnanců na částečný úvazek, jelikož potřebujeme část zaměstnanců pouze na odpoledne a víkendy. V důsledku toho se často dějí změny v rozpisu směn. tamigo však pomáhá tyto změny jednoduše řešit s minimálními administrativními náklady.
tamigo poskytuje, jak vedoucím, tak jednotlivým prodavačům, příležitost plánovat s ohledem na mzdová procenta, mzdové náklady a zisk – a to kdykoliv, dnes, zítra i za tři měsíce.
Je nezbytné, abychom viděli náklady na naplánované směny, ve chvíli kdy je vytváříme. tamigo navíc přesně ukazuje mzdové náklady oproti výnosům napříč všemi restauracemi.
tamigo vám dává aktuální přehled o dané situaci. tamigo je pro nás potřebným nástrojem.
Jako Team Leader mám plnou kontrolu nad celým procesem plánování, ať jsem kdekoliv. Ve stejnou chvíli mají zaměstnanci přístup k novým aktuálním rozpisům směn.
Chceme být co nejvíce flexibilní směrem k našim zákazníkům. tamigo nám toto umožňuje. S tamigo můžeme optimalizovat naše plánování směn pro daného zákazníka.
Již v březnu máme perfektní přehled nad směnami o letních prázdninách. tamigo zajišťuje přesný počet zaměstnanců na pracovišti.
Dnes šetřím mnoho peněz tím, že vyplácím mzdu pouze za skutečně odpracované hodiny.
Anette Sørensen
Bolia, HR Manager
Svend Halse Petersen
Rema 1000, HR Manager
Tommy Hvid
Sticks'n'Sushi, Operations Manager
Nicolas Stubtoft
Danhostel, Deputy Chief Executive Officer
Camilla Nilsen
Vitalegruppen, Team Leader
Martin Thomsen
The Call Company, Production Manager
Servicedesk
Statens It
Inge Christensen
Svinninge Bageri, Shopkeeper
Jsme lokální a mezinárodní
Poskytujeme služby lokálním i mezinárodním zákazníkům. Pokud jste mezinárodní společnost s pobočkami v různých lokalitách, tamigo může být nastaveno dle vašich potřeb.
Používejte tamigo ve svém vlastním jazyce. S tamigo lze nastavit různé typy lokálních smluv, státní svátky a více.
tamigo pro každého ve vaší společnosti
Lepší komunikace s kolegy a nadřízenými.
Kompletní přehled nad vlastními směnami, odpracovanými hodinami a absencemi.
Informace o akcích, kampaních a otevíracích hodinách.
Veškeré potřebné informace o společnosti na dosah ruky.
Aplikace ve vašem jazyce se snadným přístupem.
Výměna směn, žádost o absenci, nabídka směn online nebo v aplikaci.
Úspora času při správě směn, absencí, rozpisů a výkazu práce.
Snadné plánování spolu se stanovenými cíli, smlouvami, pravidly a rozpočty.
Optimalizujte plánování s větším přehledem.
Přehled o výkonnosti jednotlivých obchodů.
Informace a upozornění při plánování.
Zaměstnanci mají neustálý přehled.
Rychlý přehled KPI napříč společností.
Rychlé zobrazení obchodů, které neplní cíle.
Získejte pohled do budoucnosti.
Zapojení zaměstnanců k dosažení společného cíle.
Ověření platných a dostupných informací o zaměstnanci.
Správná rozhodnutí pomocí přehlednějších nastavení.
Snadný a přístupný přehled veškeré pracovní síly a souvisejících dat.
Kontrola dodržování smluv a norem.
Sdílení dokumentů a vytváření/správa smluv.
Přehled o dovednostech zaměstnanců, absencích a mzdách.
Přístup k HR a souvisejícím KPI včetně fluktuace zaměstnanců.
Samoobslužný systém pro zaměstnance zajišťuje platná data uživatelů.
jednoduchý export mezd do vašeho mzdového systému (více jak 70 systémů).
Odstranění lidských chyb a zabránění nesprávně vyplacených mezd.
Přístup ke všem mzdám – relevantním informacím.
Úspora času při ověření odpracovaných hodin.
Snadná konfigurace mezd a jejich vyplácení.
Plně zdokumentované odpracované hodiny a absence.
Žádná instalace není třeba – lze začít okamžitě.
V souladu s GDPR.
Snadný nástup nového zaměstnance.
Jednoduchá integrace s HRM, POS a dalšími systémy.
Součástí cloudové platformy Azure – s vysokou kvalitou zabezpečení.
Kvalitní dokumentace API.
Zefektivněte provoz napříč pobočkami.
Pohled na to, který obchod potřebuje optimalizaci.
Zjistěte efektivnost naplánovaných rozpisů směn.
Přehled o provozu a výkonu jednotlivých obchodů.
Zlepšete dialog mezi jednotlivými manažery.