Zkušenosti s Tamigem od manažerů zahraničních společností

pondělí, prosince 28, 2015

Zahraniční manažeři dali sbohem excelovým tabulkám a zdlouhavému ručnímu zadávání dat. Šetří tak svůj čas a věnují se důležitějším záležitostem při vedení firem. Každé ráno mají k dispozici aktuální procento mzdových nákladů a skutečných příjmů a to jim dává možnost činit rychlá kvalifikovaná rozhodnutí, která zajišťují efektivní podnikání.

 

Manažeři v Tamigu vytváří rozpisy směn a provádí jejich změny online přes webové rozhraní nebo aplikaci do telefonu. V rámci běžného provozu organizují online výměnu směn, nabízejí volné směny, řeší dovolené a aktuální absence. Jejich zaměstnanci mají okamžitý přístup k aktuálním údajům.

 

Vedení firem zadávají do Tamiga plán výnosů a mzdových nákladů. Pokud do aplikace exportují skutečné výnosy, je možné každé ráno zjistit skutečný procentní podíl výnosů a mzdových nákladů. V případě významnějších odchylek lze přizpůsobit náklady na plánované směny.