seznamte se s lidmi, kteří pracují s tamigo na denní bázi.

dozvíte se, proč se rozhodli právě pro tamigo.

co říkají naši zákazníci o tamigo

tamigo dává, jak managementu, tak zaměstnancům, přehled o rozpisu směn a mzdách, který nemohou získat jiným způsobem.

Exkluzivní značka lékořice – Lakrids by Johan Büow – přešla na tamigo Workforce Management v roce 2012. Ručně psané rozpisy směn byly rychle nahrazeny aktualizovanými a automaticky generovanými rozpisy. Firma Lakrids si vybrala jako docházkový systém tamigo touch.

Zaměstnáváme pouze mladé lidi a tudíž je velkou výhodou, že komunikace ohledně rozpisu směn a výměny směn probíhá prostřednictvím SMS na tamigo aplikaci.

"tamigo, nejen že minimalizovalo časově náročné manuální úkony v Lakrids, ale taktéž významně zlepšilo komunikaci mezi zaměstnanci", říká Anita Møllebro, Retail Design Manager.

Před používáním tamigo jsme posílali zaměstnancům emaily, ale oni téměř nikdy nereagovali.

Každý manažer ví, jak je náročné získat kompletní přehled nad vlastním businessem, obzvláště za použití excelových tabulek – viz obrat, produktivita, mzdové náklady, atd. Implementace tamigo byla pro Triumph Benelux jednoduchým rozhodnutím. Povedlo se optimalizovat business konsolidací informací na JEDNOM místě.

“Naši kolegové z dánské pobočky společnosti Triumph již s tamigo spolupracovali a byli absolutně spokojeni. Tudíž bylo logickým krokem implementovat tamigo také u nás", říká Lia Vos, HR Operations Specialist Benelux.

Pomocí několika kliknutí poskytuje tamigo společnosti Triumph Benelux přehled o různých KPI, jakou jsou rozpočty, produktivita, mzdová procenta, výnosy a mzdové náklady. To umožňuje srovnávat výkonnost jednotlivých poboček společnosti Triumph – především díky konzistentním a aktuálním informacím.

“Jako pracovník zodpovědný za zpracování mezd, ušetřím s tamigo mnoho času. Snadno vygeneruji potřebné informace důležité pro měsíční export z tamigo do našeho mzdového systému.”

Není neobvyklé, že maloobchodní řetězce používají různé Workforce Management řešení na různých pobočkách.

Bolia (která působí v mnoha evropských zemích) si nechala udělat důkladný průzkum trhu Workforce Management řešení: “Vybrali jsme si tamigo jako jednoduché řešení fungujících již v mnoha dalších zemích", říká Anette Sørensen, International HR Manager.

tamigo poskytuje cenný přehled mzdových nákladů a správný proces vyplácení mezd na všech pobočkách.

S mnoha zaměstnanci na částečný úvazek, čelíme mnoha změnám v rozpisu směn. Podle Anette Sørensen, můžete díky tamigo tyto výzvy snadno řešit – s minimálními administrativními náklady.

Bez ohledu na stát a kulturu, se náš počáteční dojem – že je tamigo uživatelsky příjemný nástroj pro všechny zaměstnance – potvrdil.

Již od roku 2006 tamigo pomáhá zlepšit každodenní provoz ve Sticks’n’Sushi.

tamigo rozpis směn je neskutečně jednoduchý na obsluhu pro jednotlivé manažery a jelikož je rozpis směn neustále aktualizován užitečnými funkcemi, stává se stále jednodušším k používání“, říká Tommy Hvid, Operations Manager.

Tommy Hvid si myslí, že tamigo aplikace je “geniální“. Tato aplikace poskytuje, jak manažerům, tak zaměstnancům, klíčové funkce a informace, kdykoliv a kdekoliv. Manažeři mohou nabízet volné směny zaměstnancům pomocí aplikace. Zaměstnanci si mohou měnit směny a zažádat o volno také kdykoliv.

“Velkou výhodou je, že naši zaměstnanci mohou na úvodní straně přes web i aplikaci sledovat různé interní kampaně a speciální akce”, říká Tommy Hvid. Jako Operations Manager, Tommy Hvid si je jistý, že tamigo finanční přehledy mají přímý vliv na výnosy ve Sticks’n’Sushi. Jakmile jsou rozpočty nahrány do tamigo, management i jednotliví manažeři mohou přesně vidět, zdali rozpisy směn odpovídají ekonomickému rámci.

Je neskutečně důležité, že jsme schopni vidět, jak velké jsou náklady na jednotlivé směny ve chvíli, kdy je plánujeme. tamigo přesně zobrazuje mzdové náklady vůči výnosům ve všech restauracích. Tato flexibilita a transparentnost je pro všechny řetězce restaurací naprosto perfektní.

tamigo vám dává aktuální přehled o dané situaci. tamigo je pro nás potřebným nástrojem.

Od roku 2014, tamigo optimalizuje plánování zaměstnanců ve společnosti Danhostel ve městě Helsingør v Dánsku. Před používáním tamigo si zaměstnanci společnosti Danhostel evidovali své hodiny na kusu papíru.

Zástupce ředitele, Nikolai Stubtoft říká: "Byl to naprostý zmatek, zaměstnanci evidovali své odpracované hodiny na papírech, které jsem poté musel procházet jeden po druhém… pokud je tedy vůbec donesli."

Jako kterýkoliv jiný hotel nebo hostel, je v Danhostelu sezónní fluktuace. Je zde významný nárůst mladých zaměstnanců v průběhu letních měsíců. Ačkoliv máme v letní sezóně mnoho nových kolegů, netrvá Nikolai Stubtoftovi dlouho tyto zaměstnance naučit, jak tamigo používat. Po krátkém úvodu, jsou zaměstnanci schopni měnit si směny bez participace vedení.

Vše, co musíme na konci udělat, je pouze schválit, na čem se zaměstnanci už předem dohodli mezi sebou. A to je prostě skvělé.

Prodavači nemají čas číst dlouhé manuály. Jednou z hlavních výhod tamigo je, že prodavači potřebují na zaškolení pouze pár hodin.

Jednoduchá dostupnost online rozpisu směn a přehled nad mzdami jsou jen některé důvody, proč si řetězec supermarketů REMA 1000 vybral tamigo namísto jiných Workforce Management řešení v roce 2008.

“Jiné slevové řetězce mají rozdílné finanční a plánovací systémy, které vyžadují dlouhá školení a neustálé aktualizace předtím než systém přinese přidanou hodnotu i prodavačům… Vybrali jsme si jiný postup a uspěli jsme”, říká HR Manager Svend Halse Petersen.

tamigo nemělo pouze pozitivní efekt na nezávislost prodavačů v REMA 1000. V naší hlavní pobočce ve městě Horsens v Dánsku, tamigo pomáhá minimalizovat časově náročné administrativní úkony a dává vedení dobrý přehled o úspěšnosti řetězce supermarketů.

začněte používat tamigo již dnes

Zjednodušte si práci. Kontaktujte nás.

 

název společnosti*
jméno*
telefonní číslo*
e-mail*
zpráva