Pekárny

Umožněte aplikaci Tamigo zvýšit zisk vaší pekárny. Internetový modul rozpisu směn je přizpůsoben provozovnám a řetězcům, které chtějí minimalizovat řadu časově náročných úkonů, které jsou pro podnikání v oblasti pekárenství charakteristické. S aplikací Tamigo můžete snadno organizovat rozpisy směn, zaznamenávání odpracované doby a komunikaci. Zároveň budete mít k dispozici jeden z nejlepších přehledů o své finanční situaci a možnost exportu mezd do vašeho mzdového systému, abyste mohli vždy naplno využít potenciál své pekárny, což bude znamenat zisk pro vás i pro vaši společnost.

Vyzkoušet zdarma

Mějte přehled o mzdových nákladech

Mzdové náklady pekáren tvoří často 40–45 % celkových výnosů a jedná se o bezkonkurenčně nejvyšší výdajovou položku. Tamigo vám proto doporučí – a to až po rozpis jednotlivých směn – jak by měl vypadat váš rozpis směn, abyste aktuálně i v budoucnu dosáhli stabilní rovnováhy mezi mzdovými náklady a často kolísavými výnosy.

Rychlé a efektivní plánování směn

V běžném provozu pekárny je charakteristický velký počet hodinově placených zaměstnanců a jejich častá fluktuace. Výměna směn, obsazování volných směn a organizace dovolených jsou proto často velmi časově náročné procesy. Online aplikace Tamigo pro rozpisy směn tyto úkony automatizuje. Vy činíte rozhodnutí, na jejichž základě jsou informováni zaměstnanci a je automaticky aktualizován rozpis směn. Ať jste kdekoliv na světě, můžete mít neustále jistotu, že jsou v práci vždy ti správní zaměstnanci.

Snadné zaznamenávání odpracované doby a převod mezd

Obdržet správnou výši platu je jedním z nejvýraznějších motivačních faktorů na všech pracovištích. Tamigo zaznamenává všechny skutečně proběhlé směny do výkazu práce, který je možné následně v jediném souboru exportovat do vašeho mzdového systému. Zaměstnanci mají ke svému rozpisu neustále přístup, mohou potvrdit výši mzdy a předejít konfliktům.

Jak správně začít?

S aplikací Tamigo můžete začít ve velkém stylu. Objednejte si bezplatnou 30 denní zkušební verzi s plnou podporou pro chytré telefony a okamžitě vytvořte profily zaměstnanců, rozpisy směn a zaznamenávejte dovolené. Po uplynutí zkušební doby je Tamigo nedílnou součástí vaší firmy a vy ho můžete po uhrazení předplatného snadno dál používat.
Pokud bude vaše společnost potřebovat v počáteční fázi dodatečnou asistenci, Tamigo nabízí řadu podpůrných služeb. Na počátku testování je možné si domluvit osobní schůzku, na níž vám vysvětlíme, co je nezbytné vědět o aplikaci Tamigo, nebo si můžete objednat praktický seminář pro svoji firmu a klíčové vedoucí zaměstnance, po jehož absolvování si do systému zanesete všechny zaměstnance, kteří získají přístup k aktualizovaným rozpisům směn.
Pro řetězce nabízí Tamigo řešení, kdy se postará o celý proces implementace, přenosu dat, hladké začlenění aplikace do mzdového systému a vyškolení výkonných manažerů. Společně připravíme podrobný harmonogram, jak by měl proces probíhat, a následně ho přizpůsobíme vašim specifickým přáním a potřebám. Cílem je dodat efektivní řešení v co nejkratším čase.

Pro vaše podnikání doporučuje Tamigo tento balíček

Starter

Začněte skvělým startem

Od 999

Pobočka/měsičně

Regular

Rychlá a snadná kalkulace mezd a integrace se mzdovými systémy

Od 1 399

Pobočka/měsičně

Enterprise

Pro obchodní řetězce, které potřebují dokonalý přehled

Kontaktujte nás

Vyzkoušejte zdarma právě teď!

;