Obchody

Tamigo vám nyní i v budoucnu pomůže činit moudrá rozhodnutí. Ve společnosti Tamigo máme velmi dobré znalosti různých oblastí podnikání, což spolu s naším stanoveným cílem – usnadnit vám, vaší společnosti i vašim zaměstnancům život – vedlo až k vytvoření jednoduchého a uživatelsky přívětivého systému. Tamigo nahrazuje časově náročnou administrativu a ruční zadávání dat plně automatizovanými procesy – od plánování směn a zaznamenávání odpracovaných hodin až k rozpočtům a zpracování mezd. Během pouhých několika let se aplikace Tamigo stala systémem, který upřednostňuje řada velkých dánských i mezinárodních obchodních řetězců a používají ji i menší maloobchodní řetězce a samostatné obchody. Jinými slovy, systém je každodenně testován v praxi v těch oblastech podnikání, kde se vyskytuje velmi silná konkurence. Díky tomu si může být jisti, že vám Tamigo nabízí spolehlivé systémové řešení, kde slova jako automatizace, komunikace a transparentnost hrají svou důležitou roli.

Vyzkoušet zdarma

Prognózy a produktivita vždy při ruce

Tamigo vyvinulo několik funkcí, které vám umožní poskytovat kvalitní zákaznický servis, lépe plánovat odbyt a minimalizovat mzdových nákladů. Díky vašim uploadovaným údajům může Tamigo vypočítat odhad hodinové produktivity v dané provozovně. Na základě prognóz pak může manažer činit rozhodnutí v otázkách plánování obsazenosti směn.

Jednoduchý a bezproblémový benchmarking

Jako jeden z mála dodavatelů na trhu systémů organizace pracovní síly nabízí Tamigo neomezený přístup k informacím o celé společnosti. To znamená, že management může snadno získat přehled o stavu zaměstnanců v daném provozu či o mzdových nákladech a vedení společnosti může vytvořit srovnávací (benchmarkovou) analýzu pro všechna oddělení. Integrovanou funkcí komunikačního modulu aplikace Tamigo je možnost přímé komunikace se všemi zaměstnanci ve všech odděleních.

Snadné zaznamenání odpracované doby a generování mezd

Výše platu je jedním z nejvýraznějších motivačních faktorů na všech pracovištích. Tamigo zaznamenává všechny skutečně odpracované směny do výkazu práce, který je možné následně exportovat do vámi preferovaného mzdového systému. Zaměstnanci mají ke svému výkazu neustále přístup, mohou si potvrdit výši mzdy a předejít konfliktům.

"Regardless of country and culture, our initial impression – that Tamigo is a user-friendly planning tool for all our employees – has been confirmed."
International HR-manager in Bolia.com, Anette Sørensen

Jak správně začít?

S aplikací Tamigo můžete začít ve velkém stylu. Objednejte si bezplatnou 30 denní zkušební verzi s plnou podporou pro chytré telefony a okamžitě vytvořte profily zaměstnanců, rozpisy směn a zaznamenávejte dovolené. Po uplynutí zkušební doby je Tamigo nedílnou součástí vaší firmy a vy ho můžete po uhrazení předplatného snadno dál používat.
Pokud bude vaše společnost potřebovat v počáteční fázi dodatečnou asistenci, Tamigo nabízí řadu podpůrných služeb. Na počátku testování je možné si domluvit osobní schůzku, na níž vám vysvětlíme, co je nezbytné vědět o aplikaci Tamigo, nebo si můžete objednat praktický seminář pro svoji firmu a klíčové vedoucí zaměstnance, po jehož absolvování si do systému zanesete všechny zaměstnance, kteří získají přístup k aktualizovaným rozpisům směn.
Pro řetězce nabízí Tamigo řešení, kdy se postará o celý proces implementace, přenosu dat, hladké začlenění aplikace do mzdového systému a vyškolení výkonných manažerů. Společně připravíme podrobný harmonogram, jak by měl proces probíhat, a následně ho přizpůsobíme vašim specifickým přáním a potřebám. Cílem je dodat efektivní řešení v co nejkratším čase.

Pro vaše podnikání doporučuje Tamigo tento balíček

Starter

Začněte skvělým startem

Od 999

Pobočka/měsičně

Regular

Rychlá a snadná kalkulace mezd a integrace se mzdovými systémy

Od 1 399

Pobočka/měsičně

Enterprise

Pro obchodní řetězce, které potřebují dokonalý přehled

Kontaktujte nás

Vyzkoušejte zdarma právě teď!

;