Kavárny

Tamigo každý den výrazně pomáhá velkým i malým kavárnám. Internetový modul rozpisu směn je ideální pro kavárny, které chtějí minimalizovat řadu časově náročných úkonů, které jsou pro tento druh podnikání charakteristické. S aplikací Tamigo můžete snadno organizovat rozpisy směn, zaznamenat odpracovanou dobu a zlepšit komunikaci. Zároveň budete mít k dispozici dokonalý přehled o své finanční situaci, na jehož základě budete moci vždy naplno využít potenciál své kavárny, což bude znamenat zisk pro vás i pro vaše podnikání.

Vyzkoušet zdarma

Lepší organizace mzdových nákladů

Mzdové náklady kaváren tvoří často 25–30 % celkových výnosů a jedná se o bezkonkurenčně nejvyšší výdajovou položku. Tamigo nabízí přehled mzdových nákladů a vy můžete na rozpisu už dnes, zítra nebo za měsíc sledovat náklady až po jednotlivé odpracované hodiny. Tamigo vám přesně ukáže, jak by měl vypadat váš rozpis směn, abyste dosáhli stabilní rovnováhy mezi mzdovými náklady a často kolísavými výnosy.

Rychlé a efektivní plánování směn

V běžném provozu kavárny je charakteristický velký počet hodinově placených zaměstnanců a jejich častá fluktuace. Výměna směn, obsazování volných směn a organizace dovolených jsou proto často velmi časově náročné procesy. Online aplikace Tamigo pro rozpisy směn tyto úkony automatizuje. Vy činíte rozhodnutí, na jejichž základě jsou zaměstnanci informováni a rozpis směn je poté automaticky aktualizován.

Snadné zaznamenávání odpracované doby a generování mezd

Obdržet správnou výši platu je jedním z nejvýraznějších motivačních faktorů na všech pracovištích. Tamigo zaznamenává všechny skutečně odpracované směny do rozpisu, který je možné následně exportovat do vámi preferovaného mzdového systému. Zaměstnanci mají ke svému rozpisu neustále přístup, mohou potvrdit výši mzdy a předejít konfliktům.

"Tamigo is indispensible for Baresso as the people responsible at the individual coffee shops can make precise rotas, and keep track of labour costs and sales per hour for weeks ahead."
Head of administration at Baresso, Inger Luciani

Jak správně začít?

S aplikací Tamigo můžete začít ve velkém stylu. Objednejte si bezplatnou 30 denní zkušební verzi s plnou podporou pro chytré telefony a okamžitě vytvořte profily zaměstnanců, rozpisy směn a zaznamenávejte dovolené. Po uplynutí zkušební doby je Tamigo nedílnou součástí vaší firmy a vy ho můžete po uhrazení předplatného snadno dál používat.
Pokud bude vaše společnost potřebovat v počáteční fázi dodatečnou asistenci, Tamigo nabízí řadu podpůrných služeb. Na počátku testování je možné si domluvit osobní schůzku, na níž vám vysvětlíme, co je nezbytné vědět o aplikaci Tamigo, nebo si můžete objednat praktický seminář pro svoji firmu a klíčové vedoucí zaměstnance, po jehož absolvování si do systému zanesete všechny zaměstnance, kteří získají přístup k aktualizovaným rozpisům směn.
Pro řetězce nabízí Tamigo řešení, kdy se postará o celý proces implementace, přenosu dat, hladké začlenění aplikace do mzdového systému a vyškolení výkonných manažerů. Společně připravíme podrobný harmonogram, jak by měl proces probíhat, a následně ho přizpůsobíme vašim specifickým přáním a potřebám. Cílem je dodat efektivní řešení v co nejkratším čase.

Pro vaše podnikání doporučuje Tamigo tento balíček

Starter

Začněte skvělým startem

Od 999

Pobočka/měsičně

Regular

Rychlá a snadná kalkulace mezd a integrace se mzdovými systémy

Od 1 399

Pobočka/měsičně

Enterprise

Pro obchodní řetězce, které potřebují dokonalý přehled

Kontaktujte nás

Vyzkoušejte zdarma právě teď!

;