Hotely

Hotelnictví často zahrnuje řadu časově náročných administrativních úkonů. Aplikace Tamigo nahrazuje pomalé ruční zaznamenávání odpracovaných hodin včetně hromady zvláštních finančních kompenzací efektivním online systémem organizace zaměstnanců. Systém automatizuje časově náročné úkony, například vytváření rozpisů směn, výpočty mzdových nákladů a vyplňování pracovních výkazů i se správnými přílohami. To znamená, že s aplikací Tamigo dostává hotelový personál a klíčoví vedoucí zaměstnanci do rukou ideální prostředek k optimalizaci zákaznické zkušenosti, jednoho z nejdůležitějších parametrů konkurenceschopnosti v hotelnictví.

Vyzkoušet zdarma

Všechny informace po ruce

Jako jeden z mála dodavatelů systémů organizace zaměstnanců nabízí Tamigo neomezený přístup k informacím v celé organizaci. Proto můžete mít snadno celkový a aktualizovaný přehled rozpisu směn a mzdových nákladů na požadovaných odděleních přehledně na jednom místě.

Přímá komunikace

Vaši zaměstnanci získají prostřednictvím aplikace Tamigo trvalý přístup k novému rozpisu směn, k informacím pro pracovníky a k přehledu volných směn. Internetová i telefonní aplikace Tamigo je k dispozici v různých jazykových verzích. Využijte úvodní stranu, kterou každý zaměstnanec uvidí při přihlášení, a jejím prostřednictvím je informujte o soutěžích, měsíčních kampaních, prodloužené otevírací době atd.

Online kontrolní hodiny

Online kontrolní hodiny, které jsou součástí modulu Tamigo Touch, umožňují vašim zaměstnancům označit si příchod a odchod online a zároveň představují záruku, že budou jejich odpracované hodiny vždy zaznamenány správně, bez možného rizika chyby vyplývající z ručního vyplňování pracovních výkazů. Díky tomu vyplatíte zaměstnancům mzdy pouze za skutečně odvedenou práci a můžete významně ušetřit na platech.

Jak správně začít?

S aplikací Tamigo můžete začít ve velkém stylu. Objednejte si bezplatnou 30 denní zkušební verzi s plnou podporou pro chytré telefony a okamžitě vytvořte profily zaměstnanců, rozpisy směn a zaznamenávejte dovolené. Po uplynutí zkušební doby je Tamigo nedílnou součástí vaší firmy a vy ho můžete po uhrazení předplatného snadno dál používat.
Pokud bude vaše společnost potřebovat v počáteční fázi dodatečnou asistenci, Tamigo nabízí řadu podpůrných služeb. Na počátku testování je možné si domluvit osobní schůzku, na níž vám vysvětlíme, co je nezbytné vědět o aplikaci Tamigo, nebo si můžete objednat praktický seminář pro svoji firmu a klíčové vedoucí zaměstnance, po jehož absolvování si do systému zanesete všechny zaměstnance, kteří získají přístup k aktualizovaným rozpisům směn.
Pro řetězce nabízí Tamigo řešení, kdy se postará o celý proces implementace, přenosu dat, hladké začlenění aplikace do mzdového systému a vyškolení výkonných manažerů. Společně připravíme podrobný harmonogram, jak by měl proces probíhat, a následně ho přizpůsobíme vašim specifickým přáním a potřebám. Cílem je dodat efektivní řešení v co nejkratším čase.

Pro vaše podnikání doporučuje Tamigo tento balíček

Starter

Začněte skvělým startem

Od 999

Pobočka/měsičně

Professional

Získejte kompletní přehled všech Vašich poboček

Od 1 599

Pobočka/měsičně

Enterprise

Pro obchodní řetězce, které potřebují dokonalý přehled

Kontaktujte nás

Vyzkoušejte zdarma právě teď!

;