Čerpací stanice a maloobchody

Aplikace Tamigo již několik let zajišťuje organizaci plánování směn a komunikaci se zaměstnanci v úspěšných řetězcích čerpacích stanic, maloobchodních prodejnách i samostatných obchodech. Věnujte svůj čas především zákazníkům, neseďte bezradně u stolu v kanceláři u otevřeného listu v Excelu. Díky aplikaci Tamigo se budete moci soustředit na poskytování toho nejvyššího standardu svých služeb, místo abyste ztráceli drahocenný čas administrativou. Efektivní organizaci rozpisů směn, zaznamenávání odpracované doby a komunikaci se zaměstnanci vám zajistí Tamigo. Současně budete mít k dispozici nástroj k ověření své finanční situace.

Vyzkoušet zdarma

Rychlé a efektivní plánování směn

V běžném provozu čerpací stanice nebo maloobchodních prodejen je charakteristický velký počet hodinově placených zaměstnanců a jejich častá fluktuace. Výměna směn, obsazování volných směn a organizace dovolených jsou proto často velmi časově náročné procesy. Aplikaci Tamigo stačí pouze připojení k internetu a její užívání je od začátku velmi snadné..

Snadné a včasné vyplácení mezd

Obdržet správnou výši platu je jedním z nejdůležitějších motivačních faktorů na všech pracovištích. Tamigo zaznamenává všechny skutečně odpracované směny do výkazu práce, který je možné následně exportovat do vámi preferovaného mzdového systému. Zaměstnanci mají ke svému rozpisu neustále přístup, mohou potvrdit výši mzdy a předejít konfliktům.

Využijte svůj chytrý telefon

Aplikace Tamigo umožňuje uživatelům chytrých telefonů přístup k řadě důležitých funkcí, a to od-kudkoliv na světě. Kdykoliv si můžete ověřit, kteří zaměstnanci jsou právě na směně a jediným kliknutím na svém chytrém telefonu můžete schválit nebo odmítnout nabídky na směny a jejich výměnu. Aplikace Tamigo zajistí, že budou mít vaši zaměstnanci neustále aktualizované informace o vašich rozhodnutích a vy nebudete muset ztrácet čas.

Could not display case (10183)

Jak správně začít?

S aplikací Tamigo můžete začít ve velkém stylu. Objednejte si bezplatnou 30 denní zkušební verzi s plnou podporou pro chytré telefony a okamžitě vytvořte profily zaměstnanců, rozpisy směn a zaznamenávejte dovolené. Po uplynutí zkušební doby je Tamigo nedílnou součástí vaší firmy a vy ho můžete po uhrazení předplatného snadno dál používat.
Pokud bude vaše společnost potřebovat v počáteční fázi dodatečnou asistenci, Tamigo nabízí řadu podpůrných služeb. Na počátku testování je možné si domluvit osobní schůzku, na níž vám vysvětlíme, co je nezbytné vědět o aplikaci Tamigo, nebo si můžete objednat praktický seminář pro svoji firmu a klíčové vedoucí zaměstnance, po jehož absolvování si do systému zanesete všechny zaměstnance, kteří získají přístup k aktualizovaným rozpisům směn.
Pro řetězce nabízí Tamigo řešení, kdy se postará o celý proces implementace, přenosu dat, hladké začlenění aplikace do mzdového systému a vyškolení výkonných manažerů. Společně připravíme podrobný harmonogram, jak by měl proces probíhat, a následně ho přizpůsobíme vašim specifickým přáním a potřebám. Cílem je dodat efektivní řešení v co nejkratším čase.

Pro vaše podnikání doporučuje Tamigo tento balíček

Starter

Začněte skvělým startem

Od 999

Pobočka/měsičně

Regular

Rychlá a snadná kalkulace mezd a integrace se mzdovými systémy

Od 1 399

Pobočka/měsičně

Enterprise

Pro obchodní řetězce, které potřebují dokonalý přehled

Kontaktujte nás

Vyzkoušejte zdarma právě teď!

;