Aplikace pro chytré telefony

Existuje důvod, proč je aplikace Tamigo pro všechny chytré telefony jednou z nejstahovanějších aplikací na trhu. Umožňuje totiž přístup ke všem důležitým funkcím aplikace Tamigo, jako kdybyste se připojili přes počítač, a to zcela bez omezení rychlosti, přehlednosti i uživatelské přívětivosti.

V aplikaci Tamigo si můžete prohlédnout svůj rozpis směn v několika různých jazycích.

Funkce

Organizujte všechny operace přes svůj chytrý telefon

Rozhodnutí o výměně směn nebo dovolených můžete činit zcela libovolně a kdykoliv se vám to hodí. Jakmile se rozhodnete, systém se postará o zbytek: rozpis směn se aktualizuje a příslušní zaměstnanci obdrží SMS zprávu s vaším rozhodnutím.

Hodiny v telefonu

Díky modulu Tamigo Touch si zaměstnanec může označit příchod i odchod pomocí svého chytrého telefonu. Pravidla o zaokrouhlování hodin a přestávkách fungují naprosto stejně jako označování příchodu a odchodu pomocí modulu Touch přes internet.

Transparentní komunikace

Aplikace Tamigo umožňuje všem členům firmy – administrátorům, manažerům i zaměstnancům – udržovat úzký kontakt s pracovištěm, a to kdykoliv a odkudkoliv. Aplikace Tamigo zajišťuje, že mají všichni zaměstnanci přístup k aktualizovanému rozpisu směn, kompletnímu telefonnímu seznamu a všem relevantním informacím ze svého oddělení.

Efektivní komunikace se zaměstnanci

Díky aplikaci Tamigo je komunikace se zaměstnanci automatická a efektivní. Prostřednictvím aplikace můžete například kdykoliv a kdekoliv libovolně rozhodovat o výměně směn, o nabídkách na směny a o dovolených. Jakmile učiníte dané rozhodnutí, systém se postará o zbytek: rozpis směn se aktualizuje a příslušní zaměstnanci obdrží SMS zprávu s vaším rozhodnutím.


Neustálý přístup k nejnovějším informacím!

Aplikace Tamigo zajišťuje přístup k neustále aktualizovaným výkazům práce. Aplikace vám umožní kopírovat naplánované směny zaměstnanců do jejich skutečného skutečně odpracovaných. Do výkazu práce také můžete vkládat informace o jejich skutečně odpracovaných hodinách a uzavírat pracovní dny. Do svých pracovních výkazů mají navíc přístup i sami zaměstnanci.


Vše na jednom místě!

Aplikace Tamigo umožňuje všechny přístupy – od administrátorů, manažerů přes zaměstnance – a udržuje úzký kontakt s pracovištěm, a to kdykoliv a odkudkoliv. Jako manažer můžete mít jistotu, že jsou všichni zaměstnanci vždy informováni o změnách v rozpisu směn. Kromě toho aplikace umožňuje přístup i ke kompletnímu telefonnímu seznamu a všem relevantním informacím z příslušného oddělení.